کالــــــــــــــــــــــــیبر 50

کالیبر 50 نمادی است از قدرت قلم من...

کالــــــــــــــــــــــــیبر 50

کالیبر 50 نمادی است از قدرت قلم من...

کالــــــــــــــــــــــــیبر 50

هوالعلیم
دل خواستگاه حرف حق است...
و دل تنها شنونده حرف حق...


پس ای خدای من...
رب بی همتای من...



دلم را خدایی کن...
آن سان که تنها تو در دلم جا شوی.

آخرین مطالب

حرف اول

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۶ ق.ظ

همیشه سخت است شروع راه بی پایان،

گفتم بی پایان چون راه حق ابدیست

 و آنان که پای در راه حق میگذارند و استقامت میکنند میشوند مثل «جاهدوا فی سبیل الله»

و خدا میشود مشتری جانشان

این صفحات مجالی ست برای اینکه بتوانم جنگ درونی ام را برایتان شرح دهم تا هم شما به قضاوت بنشینید و بتوانم حق بگویم

آری ...

آری درون من جنگی به پا می شود آن زمان که ظلم و ناحق ببینم و بشنوم

و نه اینکه من متفاوت باشم

نه! هرگز چنین نیست و این حق گرایی فطری ست ینی همه انسان ها در برابر حق و ناحق واکنش نشان میدهند

اما...

اما چیزی که بعضی ها را متمایز میکند واکنشی ست که به آن مسئله نشان میدهند

برای مثال

کمتر کسی در امت اسلامی پیدا میشود که ظلم و جنایت داعش ملعون را برتابد و احساس انزجار نکند

اما آیا همه ما به جنگ آنها میرویم؟؟؟

قطعا خیر

و آنان که میروند میشوند مدافعین حرم

و درود خداوند بر ایشان باد...

باشد که مقصد این قلم زمینه ساز ظهور منجی عدل و عدالت باشد..

یاعلی

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
ریز نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی